вторник, 10 октября 2017 г.


10-го жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров'я.

         Ця дата входить до переліку міжнародних днів, що відзначаються ООН. Це свято відзначається з 1992 року. Цей день було засновано з ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я.
Він створений, щоб привернути увагу до цієї проблеми та скоротити поширення депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії та розумової відсталості, 

Він створений, щоб привернути увагу до цієї проблеми та скоротити поширення депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії та розумової відсталості, 
 10 жовтня — спільне свято, коли про психічне здоров'я говорять серйозно. Перед душевним недугою всі рівні — удачливі бізнесмени і небагаті робочі, відомі особистості та звичайні люди.
         Багато хто вважає, що психічне здоров'я — це відсутність психічних захворювань. Насправді це загальне благополуччя, на тлі якого людина здатна реалізовувати свій потенціал і справлятися зі щоденним стресом
         За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я сьогодні на планеті налічується понад 450 мільйонів осіб із розладами психіки та поведінки. Згідно статистики, в Україні близько 1,2 мільйонів мешканців страждає на психічні розлади, і цей показник з кожним роком зростає.
         Психічне здоров'я має першочергове значення для особистого благополуччя, підтримки здорових сімейних відносин і здатності кожної окремої людини зробити внесок в життя суспільства. Фізичне здоров'я фактично неможливе без психічного здоров'я.


         Американське прислів'я стверджує, що психіатрія — це єдиний бізнес, де клієнт завжди неправий. Можливо, це так, але от на думку Валентина Доміля «психіатри — єдині посередники між світом божевільних і божевільним світом» — і це чиста правда. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий