Психологічна гра «Асоціація»
Мета: вправляти батьків у виділені найяскравіших рис характеру своєї дитини, розвивати позитивне ставлення до свого малюка.
Хід вправи: Педагог пропонує батькам визначити найбільш яскраві риси характеру своєї дитини і не називати їх, а подумати і озвучити з ким або чим вона для них асоціюється.
Психологічна вправа « Я граюсь»
Мета: вправляти батьків у аналізі спільних з дітьми ігор, спонукати ділитися корисним досвідом з іншими батьками, розвивати усвідомлення необхідності організовувати ігрову діяльність дітей вдома.
Хід вправи: Педагог пропонує батькам пригадати і написати на аркуші паперу в які ігри вони грають з дитиною вдома і чим цікава та корисна ця гра. По бажанню батьків продемонструвати, як можна грати в цю гру.
Психологічна вправа «Чим я заспокоюю дитину?»
Мета: вправляти батьків у пошуку ефективних методів впливу на дитину для заспокоєння.
Хід вправи: Батькам пропонується написати на окремих листочках власні засоби впливу на дитину для її заспокоєння. Оголосити, визначаючи чи ефективний написаний засіб чи ні, прикріпити свої листочки до одного з двох стендів, відповідно назвам «Ефективні засоби», «Не ефективні засоби». Порівняти змістовність обох стендів. Разом обсудити яких засобів більше, чому вони діють, а інші ні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий