Кращий спосіб знайти з дитиною спільну мову- виконати з нею спільне завдання
Шановні батьки дітей шестирічок!!!
Зовсім скоро ваші діти підуть до школи, звичайно, цей момент хвилюючий та непростий,але такий необхідний. Ви повинні памятати, що хвилюєтесь не тільки ви, а й діти. Тому, щоб виявити, наскільки дитина переживає, тривожиться, або навіть боїться, чи навпаки не має ніяких страхів по відношенню до школи, пропоную вам попрацювати з дитиною з цього питання.
І так, ми з вами будемо малювати. Тема малювання для дітей " Як я уявляю себе в школі". Перед тим, як малювати з дитиною, проведіть бесіду: Чи хочеш ти до школи? Як ти гадаєш, чи буде там цікаво? Що саме? Що ще буде в школі? яким ти будеш учнем? і т.д. Далі, запропонуйте дитині намалювати себе в школі, не підказуючи нічого, просто спостерігаючи.
- Якщо дитина впевнено малює, не має труднощів, зображує себе безпосередньо за партою чи біля дошки, в класі, за певним заняттям, то , скоріш за все, ваша дитина вже готова морально піти до школи.
- Якщо дитина малює себе у гарному вбранні, святково одягненою, з квітами, але не в школі, а , наприклад, по дорозі до неї, то дитина хоче до школи, не має ніяких страхів по відношенню до навчання в школі, але ще не усвіломлює себе в ролі учня.
- Якщо ж, дитина не знає, що малювати або зовсім відмовляється від цього, то вона має певні проблеми, які потрібно допомогти вирішити дитині. Поговоріть з нею, запитайте, що її тривожить, поясніть певні моменти та через декілька днів запропонуйте знову намалювати себе в школі.
- Також, зверніть увагу на кольорову гаму, якщо вона яскрава - добре, якщо більше темних кольорів-треба розібратись, що саме хвилює дитину.
А тепер, пропоную завдання для вас, батьки. Тема малювання для батьків "Як я уявляю свою дитину в школі"
Намалюйте , будь ласка, як ви саме уявляєте свою дитину в школі, занурьтесь у свої почуття, запитайте у себе, що ви відчуваєте, коли уявляєте свою дитину майбутнім школярем, чи хочете ви цього взагалі.
- Якщо ви знамалювали свою дитину за партою, чи біля дошки, чи за якимся завданням, то, скоріш за все, ви приймаєте той факт, що дитина зовсім скоро стане школярем,
- Якщо батьки малюють тільки якісь певні шкільні предмети, чи саму будівлю школи, чи дитину, яка грається, то . скоріш за все, ви ще не зовсім готові віддавати свою дитину до школи. І в кінці цієї роботи пропоную вам порівняти свій малюнок , і малюнок дитини
- Якщо ваші малюнки по змісту співпадають, і кожен бачить в школі, звичайно, це добре
- Якщо дитина бачить себе в школі, а батьки, навпаки, тривожаться, не готові до цього, звичайно, треба попрацювати батькам над собою, щоб змінити свою позицію, адже, ваша тривога може передатися дитині
- Якщо ж, навпаки, у батьків усе гаразд, а у дитини спостерігається небажання йти до школи чи тривожність, поговоріть з нею, підтримайте.
Доречі, цікавіше буде, якщо ви виконаєте завдання з дитиною, не показуючи спочатку один одному малюнки, а потім їх порівняєте
Бажаю вам успіхів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий