пятница, 6 января 2017 г.

Психологічні ігри та вправи для батьків дітей переддошкільного віку на групових батьківських зборах



Психологічна гра «Знайомство»

Мета: познайомити батьків між собою, вправляти в умінні представляти себе у новому колективі.

Хід гри: Педагог вітається з батьками і пропонує познайомитися між собою, написати своє ім’я та по батькові на невеличких аркушах паперу та прикріпити як бейджик на одежу. Потім за допомогою іграшкової квітки (або любого іншого символічного предмету), передаючи її один одному називати своє ім’я та по батькові. Можна сказати якої дитини це мамо або тато, де і ким працюють.



Психологічна вправа  «Яка я мама (тато)»

Мета: вправляти батьків у визначені своїх якостей, формувати позитивне самоприйняття.
Хід вправи: Педагог пропонує батькам написати на аркуші паперу 10 своїх позитивних якостей, озвучити їх і прокоментувати, як ці якості допомагають їм у вихованні дитини.

Психологічна вправа «Моя дитина»

Мета: вправляти батьків у пошуку позитивних якостей своєї дитини.
Хід вправи: Батькам пропонується пригадати найяскравіші ситуації під час спілкування з дитиною і визначити які позитивні якості дитини проявилися у цей час. Назвати їх. (Батьки висловлюються по черзі, сидячі по колу, або  встановлюють чергу передаючи кому захочуть який-небудь символ).

Наприклад: Я готувала вечерю на кухні, а мій синочок із задоволенням подавав овочі із кошика які я просила. Він мав бажання допомагати мені, значить він – працьовитий.
Ми з донечкою вранці збиралися у садочок. Я їй допомагала одягатися, а вона мене обнімала, притискалася до мене і ласкаво мене називала. Моя донечка лагідна, ласкава.

Комментариев нет:

Отправить комментарий